Tabulatura k Sestra úzkost
7.5.2007 zapsal Kořenáč
ve dnech mládí zkomponoval a do této odbyté, neúpravné tabatěrky zahustil Květináč, v neděli večer 29. dubna, L.P. 2007, popíjeje u toho levné, avšak dosti chutné jihoněmecké víno Aichenberg Zweigelt (jsa pronásledován podezřením, že víno toto je lepší než píseň ta). (číst dál)
7.5.2007 zapsal Kořenáč
ve dnech mládí zkomponoval a do této odbyté, neúpravné tabatěrky zahustil Květináč, v neděli večer 29. dubna, L.P. 2007, popíjeje u toho levné, avšak dosti chutné jihoněmecké víno Aichenberg Zweigelt (jsa pronásledován podezřením, že víno toto je lepší než píseň ta). (číst dál)
Lesson 3. - Need for Speed - chci hrát rychle, ale rychle!!!
3.1.2000 zapsal Kořenáč
Buenos Aires, pánové (a dámy), kytaristé a kytaristky, nepraví Rychlonožka, nýbrž Š., jinak kytarista Rudých Koster, skupiny, jež se vážně zabývá produkcí nemoderního metalu. Přeji vám tedy dobrého ovzduší v sekci www.pankagency.cz , která je určena především kytaristům, avšak nejen jim, protože vedle kytar bych tu chtěl provětrat ještě množství jiných nechutností, které si mně honí v hlavě. (číst dál)
3.1.2000 zapsal Kořenáč
Buenos Aires, pánové (a dámy), kytaristé a kytaristky, nepraví Rychlonožka, nýbrž Š., jinak kytarista Rudých Koster, skupiny, jež se vážně zabývá produkcí nemoderního metalu. Přeji vám tedy dobrého ovzduší v sekci www.pankagency.cz , která je určena především kytaristům, avšak nejen jim, protože vedle kytar bych tu chtěl provětrat ještě množství jiných nechutností, které si mně honí v hlavě. (číst dál)
Lesson 2. - Pokydaná nicota - improvizovat sóla, nebo je vymýšlet?
2.1.2000 zapsal Kořenáč
Znáte ten pocit, když se chystáte na důležitý rozhovor, rovnáte si slova v hlavě a máte pocit, že líp to říct ani nejde, abyste se pak jen propadali ostudou do země poté, co mumlavě odrecitujete (či "odciterujete", jak by řekl Rychlonožka) zpřeházené a zmatené zbytky vašeho skvělého proslovu? A znáte ten pocit, kdy máte jít a promluvit někde, nestrachujete se a říkáte si, půjdu tam, nebudu si nic chystat a budu prostě sám sebou, a pak jen stojíte bez hlesu a nevíte, kde začít? (číst dál)
2.1.2000 zapsal Kořenáč
Znáte ten pocit, když se chystáte na důležitý rozhovor, rovnáte si slova v hlavě a máte pocit, že líp to říct ani nejde, abyste se pak jen propadali ostudou do země poté, co mumlavě odrecitujete (či "odciterujete", jak by řekl Rychlonožka) zpřeházené a zmatené zbytky vašeho skvělého proslovu? A znáte ten pocit, kdy máte jít a promluvit někde, nestrachujete se a říkáte si, půjdu tam, nebudu si nic chystat a budu prostě sám sebou, a pak jen stojíte bez hlesu a nevíte, kde začít? (číst dál)
Lesson 1. - Kdo, koho, za co - úvod
1.1.2000 zapsal Kořenáč
Kdo v osmdesátých neměl mařenu a nehrál bleskurychle, nebyl kytarista. Kdo dnes nemá krátké (nejlépe obarvené) vlasy a nehledá hmat akordu Gdur pracně přímo na pódiu, není umělec. Rockový tisk a kytarističtí blbečkové proti sobě postavili obraz vylízaného natrvaleného virtuosa, ztělesněného Yngwiem, a rozervaného, přecitlivělého chlapíka, který v jedné třaslavé notě dokáže rozvibrovat celý příběh svého neutěšeného, psaneckého života. Já však vidím mnohé další. Technické kytaristy, jejichž hudba mi nahání husí kůži (Dimebag Darrell, Marty Friedman, Tom Morello, Steve Stevens) a frajírky z nepřeberných "písničkářských" kapel, kteří se tváří, jakoby s každým úderem banálního akordu otevírali studánku živé vody své vlastní výjimečnosti. (číst dál)
1.1.2000 zapsal Kořenáč
Kdo v osmdesátých neměl mařenu a nehrál bleskurychle, nebyl kytarista. Kdo dnes nemá krátké (nejlépe obarvené) vlasy a nehledá hmat akordu Gdur pracně přímo na pódiu, není umělec. Rockový tisk a kytarističtí blbečkové proti sobě postavili obraz vylízaného natrvaleného virtuosa, ztělesněného Yngwiem, a rozervaného, přecitlivělého chlapíka, který v jedné třaslavé notě dokáže rozvibrovat celý příběh svého neutěšeného, psaneckého života. Já však vidím mnohé další. Technické kytaristy, jejichž hudba mi nahání husí kůži (Dimebag Darrell, Marty Friedman, Tom Morello, Steve Stevens) a frajírky z nepřeberných "písničkářských" kapel, kteří se tváří, jakoby s každým úderem banálního akordu otevírali studánku živé vody své vlastní výjimečnosti. (číst dál)